瑣事瑣言

Thursday, November 01, 2007

對話

昨晚和菲臘MSN,晴晴將萬聖節的裙子展示給他看.

”今日扮白雪公主啊?”

”唔係.我都唔中意白雪公主.係都話苿莉或者仙杜拉啦.”晴說.

”點解唔中意白雪公主?白雪公主唔好咩?”

”佢咁蠢,比人呃完一次又一次,最未仲要睏係到等人救先得...”

收線後,我問她的想法從何而來.她說,你自己不也這樣講的麽.”幾時啊?”我更驚訝,追問道.

原來,有次,小晴列舉幾個迪士尼人物(都是女子),問我喜歡哪個.我說,都一般,Belle相對好些.最不喜歡呢?白雪公主.為什麽?上述就是我的答案.

媽咪這樣說你就這樣想了?你不一定要跟我的看法一樣啊!

我同意你的看法,也就這樣想了.我不一定要跟你的看法不一樣啊!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home