瑣事瑣言

Friday, June 08, 2007

無聊

今早,上學前,和小hou玩”猜畫卡”遊戲.

一會,他舉起幾張卡,問:”媽咪,你最鍾意邊一張?”

”我鍾意你.”不知怎地,忽然想開開玩笑,看他的反應.

”唔係,我係問你鍾意邊張卡.”他很認真地澄清.

”我鍾意你.”

”咁你鍾意邊張卡?!”聲音提高,一臉狐疑.

”我都係鍾意你.”

小hou雙眼閃過一絲不耐煩.才心想,快發脾氣了,就見他臉色一下子柔和許多,笑嘻嘻地說:”如果你鍾意我,你話比我聽邊張卡係你鍾意嘅?”

他終於得到想要的答案.

3 Comments:

  • So clever!

    By Blogger Ruth Tam, at 10:52 PM  

  • 日後不知是怎樣的女孩有幸 / 不幸遇著他呀...:p
    他滿意郵差姨姨的答案嗎?

    By Anonymous Anonymous, at 3:28 PM  

  • ruth,現在的小孩,都是這樣的.常常令我驚嘆.

    apsara:幸與不幸,是注定的,我想.

    說個事給你聽:

    晚上,他忽然說:”媽咪,我一見你就暈低.”
    小晴說:”媽咪,他係話你丑樣.”(很有挑撥的味道)
    ”邊個話嘅?我意思係話媽咪靚到我暈低.”
    這下到我暈!

    By Anonymous Anonymous, at 11:30 PM  

Post a Comment

<< Home