瑣事瑣言

Wednesday, March 28, 2007

對話

幫小hou着衫,見佢口中唸唸有詞.聽清楚原來講緊”至愛”.

”至愛係咩嘢來嘅?”

”至愛即係至愛囉.”例牌,答同無答差唔多.

”咁你啲至愛係邊個?”想弄明白佢究竟知唔知自己講啲咩,換嗰方式問.

”你,”佢揚起手,指住我,”仲有爸bi”.

”嗯,你都係媽咪嘅至愛.”

過一陣,小hou又過來.

”咁點解你有時都惱我,又罵我?”

”因為你有時唔乖,又亂發脾氣.”

”咁你都無話比我聽,我係細路,唔知嘛.”笑口噬噬聲音細細咁講.

”啊?”(嗰一刻,我肯定瞪大雙眼)”媽咪日日教你咩嘢啱咩嘢唔啱,要有禮貌,要講道理,唔好同人打架,唔好成日發脾氣,要有口齒,應承佐嘅嘢就唔好再討價還價...”.

”係噃,-知嘅啦!”小hou突然用力點點頭,毫無異議咁款.

我當場停住,唔記得仲有咩下文,亦唔知應唔應該贊佢咁受教.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home