瑣事瑣言

Saturday, October 14, 2006

痛楚療法:

給晴剪趾甲時,其中有一隻長得不太好,每次剪都有點疼.

晴說:媽咪,你一剪它,我就要將全身啲力都用晒去腳度,等嗰隻腳硬成一块石頭,咁我就唔覺咁疼啦.


英文名:

晴說班裡有兩個男孩子的英文名很特別,一個叫Pudding,另一個叫Super.

可能我的表情有點不可置信,她強調是真的,還附加解釋:叫Pudding嗰個,可能因為太中意食布丁;Super嘛,個個男仔都以為自己係superman囉.

不是熱情似火:

由爸爸一進門口那一刻,晴和小hou表現得比平時尤為雀躍親熱,菲臘很是受落,笑不攏口.我冷眼旁觀,禁不住揶揄一句:比人教訓完,見到爹地真係零舍唔同.

晴望了我一眼,竟然答道:緊係囉,啱啱媽咪發脾氣,好似火燒咁.

咁唔發脾氣時又點?

”火熄滅咗,又似番媽咪囉.”

2 Comments:

  • 囡囡EQ和IQ皆高,前途無限...

    By Anonymous Anonymous, at 7:26 PM  

  • 嗯,不知道哩...
    只是時有感慨,成長來得比想像中要快.

    By Blogger Birgit, at 9:46 AM  

Post a Comment

<< Home