瑣事瑣言

Friday, September 29, 2006

第一次

昨天放學回家,洗過手,小hou一臉神神秘秘的笑容,走到我面前,從褲袋裡掏出些東西,變戲法似的擹開手板--原來是三顆藍色的膠珠子.

”好靚哦,邊個比你嘅?”

”喺學校度拿囉.”

”唔係老師比係你自己拿嘅?”大概我的語氣霎時透着嚴肅,他很快縮回手掌,攥實.”我唔比你睇,唔話比你聽.”話音甫落,竟自轉身入房.

跟着進去.

”如果人地無比你,自己中意就拿返屋企,係唔啱噃.”

小hou背過臉,彷若不聞.

講多幾句,見他一副雷打不動的模樣,祇好摞下一句”咁你自己捻下先,捻清楚先出來搵媽媽.我喺出邊陪家姐做功課”.

************

聽到一陣窸窸窣窣的聲音,隱約知道是小hou走來又走去,也沒抬頭.忽然,晴用手掩着嘴低聲說:”媽咪,我聽到啲聲音,話比我知細佬點捻.””啊?”我嚇了一跳,以為他們用的是什麽”隔腹傳音”.”嗱,佢啱啱行出來,應該係拿咗滕條去收埋.佢驚你打.”往擱”寶劍”的柜邊一望,果然.

半晌.

小hou又走出來,立在桌旁,望着我.

”你點解收埋滕條?媽媽想你話比我聽你點捻,明白咩吔啱咩吔唔啱,我唔會打你.”

”其實家姐以前都拿過小朋友啲發夾番屋企,媽媽話比番人,以後唔好咁做就得嘅啦.都唔駛打.”晴幫腔,我倒是沒預料她會這樣說.但原來,效果很好,打開了缺口.小hou的表情放松了很多,”你拿過邊個啲發夾啊?”把話題扯開?沒門.

打鐵趁熱,我趕緊接着問:”你喺唔喺係度玩,見好靚就帶番來,還是玩完唔小心擺番落褲袋?”

”我係唔小心嘅,”這台階下得忒快,見我望着他,又繼續,”我係好中意,好靚,不過係唔小心.”

到這地步,自然又講了些該講的道理,結案陳詞時,要他上學時交回老師,跟老師說一聲放回原地.

”你湊我番學嗰時幫我交比老師.”有些哭腔.應承了他.

************

臨睡前,把話再講一遍.他說:”知道啦.--講一次夠了.”把我給哽得.

5 Comments:

  • 哈哈,有多一个姐姐容易教些。
    有没有看过美国的《成长的快乐》?每个孩子成长过程都会出现林林总总的情况。
    看你写小豪多了,竟有几分喜欢起他来!

    By Anonymous Anonymous, at 3:27 PM  

  • "臨睡前,把話再講一遍.他說:”知道啦.--講一次夠了.”把我給哽得."

    ....

    By Blogger 梁巔巔, at 10:13 PM  

  • 善良純樸的人都有起貪念的時候,
    無論規矩守得多緊, 一任性就失足了.

    說起來, 他兩姐弟也很心有靈犀喎.
    帶他倆去看中英劇團的芳草校園吧, 這幾天正在上演.
    http://www.chungying.com/chi-html/season/schoolandi06/

    By Blogger sf, at 2:15 AM  

  • 蓉,晴晴是福至心靈的一句.
    你說的是連續/肥皂劇嗎?沒看過.沒錯,成長過程總有這樣那樣的事發生.
    小孩可愛時是天使,使起壞來是魔鬼.

    巔巔,你這是贈興還是...?:)
    告訴你,我是鯁了一下,回過神來也說了句”如果你記到,咁一次就夠--就驚你唔記得.”Last word噃,還是要講的.

    船山,要真能貪痴怨嗔都不動,就成聖了.祇是有些人動了惡念,但自身的是非對錯信念更強,自然地抑制了惡念;有些人是囿於社會規範法律手段而抑制惡念;再有些人或天不怕地不怕或心存僥倖鋌而走險,隨惡念而行.我很簡單,祇是想他們能真正知有所為有所不為--不僅僅由於怕”罰”.
    他們倆天天一起,玩耍,吵架,斗力斗智,爭寵爭物,嗯,太熟悉對方了.
    也想去看呢.就怕小hou坐不了那麽長時間.跟他看過幾場電影,左右前後張望,再出去幾回.苦事邪.但晴晴會很喜歡.在動腦筋看看有沒有可能就我俩去.

    By Blogger Birgit, at 3:46 PM  

  • 姨姨, 有所為, 有所不為, 那是真正頂天立地的大丈夫. 要孩子做到, 那只有靠身教了, 你任重道遠啊.

    By Blogger sf, at 11:59 PM  

Post a Comment

<< Home