瑣事瑣言

Friday, August 11, 2006

日常二則

晴晴每天上午都會看”多啦A夢”.
今天這一集她可能覺得很特別,拿了來跟我討論:”媽咪,今日多啦A夢有件好神奇嘅法寶,係把鉸剪.你知唔知有咩用?係用來剪影子!”
”喺-?”這個開頭有意思,我瞪大眼望著她,倒不完全是作狀,雖則對著他們很多時候是有誇張一些的反應.
”嗯,大雄爸爸要佢剪草,佢唔係咁願意,多啦A夢就用把鉸剪,幫佢剪咗影子出來,變成另外一個大雄幫佢做啲吔.但係,一定要係限定嘅時間內將影子粘返去,如果唔係就大件事.”
”有幾大件事啊?”聽古唔好駁古,但插科打諢是要的.
”咁影子就會代替咗大雄,而真嘅大雄就會變成影子嘅影子!”
”咁有咩分別啫?始終都係有個大雄,大雄又有個影子.一樣啫.”有時也要駁一駁.
果然,晴晴窒了窒,講了幾句邏輯混亂的話-其實是我聽不明白,是她的緩兵之計,一邊想答案一邊雜亂無章地搪塞,然後就有了:”唔得嘅,嗰個影子好衰嘅,專登整壞啲吔,又想做大雄,心地又唔好.好采多啦A夢有解,將影子粘返去,大雄先做得返大雄.”

真不能小看卡通片,短短一集,包含這麽多信息:法寶有限制;偷懶有後果;同一個人身上善惡並存,惡如影隨形,能記得這一點,惡既是一個陰影,也是一種警醒?或者祇是,影子祇能是影子,不好痴心妄想有朝一日能超脫成為實體?因為七歲小孩都有既定思維:影子是影子,大雄是大雄.

************
和晴晴小hou一起吃下午茶,一人要了一球雪糕.
一慣作風,喜歡的東西,小hou三下兩下很快吃完,晴晴一小口一小口地嚐.
過一會,小hou望著晴晴享受的樣子,忍不住說出口:”我又想食啊家姐.”
晴用匙刮了下杯邊,餵給他,他往後退了退,說:”咁少嘅.”
晴一臉不高興,兩個人僵在那.
禁不住說了句:”一個小氣,一個老馮.”
小hou並不知道何謂老馮,但批評的意思還是明白的,先發制人,指著晴晴說:”媽咪話你老馮.”
晴不甘示弱,回了句:”你先係老馮,我係小氣.”因為明白,顯得理直氣壯.我有些忍不住就笑了,晴晴見了,竟也不好意思訕笑了一下,加了些遞給小hou.

2 Comments:

  • only them? How about their mom?

    By Blogger Birgit, at 11:50 AM  

  • great idea. Please send me e-mail once the schedule is confirmed. Then we can arrange it. ^^

    e-mail add:
    birgitbw_wang@yahoo.com.hk

    By Blogger Birgit, at 6:48 PM  

Post a Comment

<< Home