瑣事瑣言

Thursday, October 26, 2006

兩姐弟

小hou在家裡吃飯向來比較依賴,先要等人幫他用匙舀了飯菜,才會拿起往口裡送.
今晚堅持要他自己操作.每吃一口飯,就停一停.催促之下,他用匙撥了幾下碗裡的飯菜,撩起幾粒飯,抿着嘴沖我說了句”媽咪你幫下我,我唔識啊”,一副心有餘而力不足的模樣.
看了他一眼,還沒說什麼,小晴卻開口了.

姐:你喺幼兒園食飯係唔係要老師喂?
弟:無啊.
姐:咁嬸嬸呢?嬸嬸幫你裝好?
弟:無哦--我大個仔啦.
姐:咁你喺幼兒園做到,喺屋企點解做唔到?
弟:我唔識,我整唔起啲飯,要媽咪幫手.
姐:咁你喺學校點解唔駛人幫?
弟:都話我大個仔囉.
姐:咁你喺學校大個仔,喺屋企一樣都係大個仔.

出乎意料,小hou竟然不再還口,低頭舀起一匙飯就往口裡送,除了有一條粉絲挂出嘴角要再吸一下,動作還是很俐落的.我忍住笑,拿了張紙巾幫他抺去小口周圍閃閃的反着光的汁液.

3 Comments:

  • 小姐姐比媽媽還有辦法哦...

    By Anonymous Anonymous, at 10:50 AM  

  • 小姐姐(在你筆下)是個溫柔的人. 換了是我, 一定會咀角上翹地說: 咁你喺學校大個仔,喺屋企就唔大個仔囉喎.

    By Blogger sf, at 11:52 AM  

  • apsara,豈止,同樣一番說話由小姐姐口中而出,竟然有效些.

    sf:是不是溫柔我也不敢說,但這個弟弟,如用反詰,怕只能不停在那兜圈子.大槪是要這樣直指事實,他才避無可避哩.

    By Blogger Birgit, at 1:02 PM  

Post a Comment

<< Home