瑣事瑣言

Wednesday, May 31, 2006

過了一個熱熱鬧鬧的端午節,卻依然若有所失.

回到家,累死了,心裡急着讓晴洗臉漱口上牀,小Hou又非要我幫他沖涼不可,折騰了一會,好不容易倆小孩都入睡了.

自己也沖個涼,舒服多了,又精神起來.夜貓子出動.

**************************************************

早上,姐弟兩在玩,本來好好地,跟著開始有點爭執,聽到晴很不高興地對小Hou說:你有你嗰選擇,我有我嗰選擇,點解係要我聽你講?在旁聽着有趣,忍不住插咀問:邊個教你咁講吔?”個個人都有自己啲選擇啦”,佢理直氣壯咁話.我也語塞.

個個人都有自己的選擇.
但願在若干年後,她還能對此深信不疑:知有選擇,知所以選擇並能夠選擇.

3 Comments:

  • "聽到晴很不高興地對小Hou說:你有你嗰選擇,我有我嗰選擇,點解係要我聽你講?在旁聽着有趣,忍不住插咀問:邊個教你咁講吔?”個個人都有自己啲選擇啦”,佢理直氣壯咁話."

    好得意呢!

    而家嘅細路真係好醒, 好識講嘢.

    "夜貓子出動."

    :O

    有セ玩?

    應該做個好榜樣畀啲仔女睇~ 早睡早起好習慣 ma.

    :P

    By Blogger 梁巔巔, at 12:43 AM  

  • 媽媽都有媽媽的選擇呢.

    By Blogger Birgit, at 1:50 PM  

  • "媽媽都有媽媽的選擇呢"
    呵呵呵! ^^

    我都係夜猫! mio...

    By Blogger 愛美, at 12:38 AM  

Post a Comment

<< Home